Adres:

Voetbalvereniging Spui
Sparksstraat 29
4539 PC Spui (gemeente Terneuzen)

Telefoonnummers:
Kantine: 0115-563757
Secretaris Tim Vroegop: 06-1523 7660
Coördinatie senioren Jaap de Pooter: 06-2020 1314
Wedstrijdsecretaris Giel van Gelderen: 06-4405 2465

info@vvspui.nl

Routebeschrijving:
> Vanuit de richting Terneuzen eerste straat rechts
> Vanuit de richting Axel tweede straat links

Parkeren
In de Sparksstraat is beperkte parkeergelegenheid. Voor bussen is de straat niet toegankelijk. Er is een parkeerterrein beschikbaar nabij de molen en aan de achteringang (Pootersdijk) van het sportpark. Let op: u bent in een woonwijk. Pas uw snelheid aan!

Gebruik accommodatie
De vereniging stelt de kantine en accommodatie in overleg beschikbaar voor (bedrijfs)training, -opleiding en teambuilding; in de directe omgeving zijn mogelijkheden voor (survival)tochten en bootcamps. Tevens is kantine en accommodatie beschikbaar voor (sport)verenigingen, bijvoorbeeld als start- en eindpunt of tussenstop bij evenementen. Deze beschikbaarheid geldt van maandag tot en met vrijdag, clubtrainingen op dinsdag-, donderdagmorgen en -avond uitgezonderd.